FAQ
Jaki jest koszt jednego zdjęcia?
Wynajmując Fotobudkę płacisz za czas pracy, a nie za ilość zdjęć. Tak więc przez ten czas możesz do woli pstrykać zdjęcia.
W jakich rejonach kraju działacie?
Jesteśmy z Krakowa. Działamy na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego, śląskiego i podkarpackiego ,ale nic nie stoi na przeszkodzie, by znaleźć się w innej części kraju. W takim przypadku do ceny imprezy doliczany jest koszt dojazdu 2 zł/km liczony w 1 stronę!
Jakie są techniczne wymagania?
Powierzchnia potrzebna do pracy Fotobudki to około 3×3 m oraz dostęp do źródła prądu 230 V. W przypadku imprez plenerowych potrzebne jest zadaszenie, np. namiot.
Chciałbym, żeby na zdjęciach było logo mojej firmy, tekst, imiona itp?
Nie ma problemu, w wybranym przez Ciebie miejscu umieścimy Twoje logo lub tekst.
Co z gadżetami?
Posiadamy pełne wyposażenie w komplecie, m.in. kapelusze, peruki, okulary itp.
Czy można robić czarno-białe zdjęcia?
Tak! Fotobudka może zostać zaprogramowana, by robiła takie zdjęcia.
Czy można wybrać format zdjęcia?
Tak, do wyboru jest kilka możliwości; paski Strips z 3 ujęciami w różnych śmiesznych ramkach drukowany w 2 kopiach ( dla Ciebie i Twoich gości); zdjęcie 10×15 cm* z ujęciami w różnych śmiesznych ramkach lub jedno zdjęcie 10×15 cm* *(opcja płatna dodatkowo)
Jak to działa?
Wystarczy, że dotkniesz ekranu dotykowego. Obsługa fotobudki jest prosta i intuicyjna. Należy zastosować się do krótkich instrukcji wyświetlanych na ekranie.
Jak mogę zamówić Fotobudkę?
Aby zamówić Fotobudkę na swoją imprezę wymagane jest podpisanie umowy oraz wpłata zadatku. Pozostałą część regulują Państwo w dniu imprezy po wykonaniu usługi. Podczas rezerwacji należy podać rodzaj fotobudki:
- Drewniana retro,
- Klasyczna czerń,
- Nowoczesna biel.
Czy obsługa będzie obecna na miejscu?
Tak, będzie asystent przez cały czas trwania imprezy, który wytłumaczy gościom jak korzystać z urządzenia oraz pomoże w dobrej zabawie.