FAQ

Jaki jest koszt jednego zdjęcia?

Wynajmując Fotobudkę płacisz za czas pracy, a nie za ilość zdjęć. Tak więc przez ten czas możesz do woli pstrykać zdjęcia.

W jakich rejonach kraju działacie?

Jesteśmy z Krakowa. Działamy na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego, śląskiego i podkarpackiego ,ale nic nie stoi na przeszkodzie, by znaleźć się w innej części kraju. W takim przypadku do ceny imprezy doliczany jest koszt dojazdu 2 zł/km liczony w 1 stronę!

Jakie są techniczne wymagania?

Powierzchnia potrzebna do pracy Fotobudki to około 3×3 m oraz dostęp do źródła prądu 230 V. W przypadku imprez plenerowych potrzebne jest zadaszenie, np. namiot.

Chciałbym, żeby na zdjęciach było logo mojej firmy, tekst, imiona itp?

Nie ma problemu, w wybranym przez Ciebie miejscu umieścimy Twoje logo lub tekst.

Co z gadżetami?

Posiadamy pełne wyposażenie w komplecie, m.in. kapelusze, peruki, okulary itp.

Czy można robić czarno-białe zdjęcia?

Tak! Fotobudka może zostać zaprogramowana, by robiła takie zdjęcia.

Czy można wybrać format zdjęcia?

Tak, do wyboru jest kilka możliwości; paski Strips z 3 ujęciami w różnych śmiesznych ramkach drukowany w 2 kopiach ( dla Ciebie i Twoich gości); zdjęcie 10×15 cm* z ujęciami w różnych śmiesznych ramkach lub jedno zdjęcie 10×15 cm* *(opcja płatna dodatkowo)

Jak to działa?

Wystarczy, że dotkniesz ekranu dotykowego. Obsługa fotobudki jest prosta i intuicyjna. Należy zastosować się do krótkich instrukcji wyświetlanych na ekranie.

Jak mogę zamówić Fotobudkę?

Aby zamówić Fotobudkę na swoją imprezę wymagane jest podpisanie umowy oraz wpłata zadatku. Pozostałą część regulują Państwo w dniu imprezy po wykonaniu usługi. Podczas rezerwacji należy podać rodzaj fotobudki:
  • Drewniana retro,
  • Klasyczna czerń,
  • Nowoczesna biel.
W przypadku braku owej informacji, rezerwowana jest losowa fotobudka.

Czy obsługa będzie obecna na miejscu?

Tak, będzie asystent przez cały czas trwania imprezy, który wytłumaczy gościom jak korzystać z urządzenia oraz pomoże w dobrej zabawie.